2009年1月30日

以前既我呢?

唔開心左幾日, 係我太執著嗎? 人冇完美, 冇嘢可以盡如人意, 可以點呢? 點解又叫錯, 年紀大真係一個好好既理由? 我唔服 點解呀 ~~ 我真係好唔開心呀 ...嗚嗚.....嗚.....
我不斷發脾氣, 連所有嘢我都話要返晒你, 我唔要, 咩都唔要!!!  你係不斷忍我, 比我鬧比我打比我出氣比我係電話度不等話, 咁又點, 我吞唔落, 真係吞唔落. 唔關你事, 我都要話呀!!!!  
你係唔係唔識對我! 我比你, 你收, 又比返我, 放係度就算!! 咁係點! 男人真係死蠢!
最終你今日都同我戴返!  
我已經比人寵慣lu.  雖然事情唔係你既問題, 但係....可以點呀!  唔想再有第3次第4次!! 係我未睇得開, 未可以接受, 未可以好大方, 係我太固執, 係我要求太高, 係我要完美跟住我走.
Lingjo... 以前既妳去邊啊? Fung fung 仲有其人他人都話妳純, 呢幾年妳真係變左啊. 冷靜d la, 好嗎? 試想想妳係點既? 可以好d 嗎? 不要勞氣, 搵返原先既妳啦, 好嗎?
~ 經歷過好多, 世界係現實, 同殘酷.  呢個想法不會錯.  人不為己, 天銖地滅.  唔係你, 就係我, 人生唔係咁既咩? 可能我所講既, 太偏激, 但都只係我想講既一點點 ~
我應該要沉思一下
多謝你既包容同忍耐  Ho, 無論點, 我都唔會送你去老人院架!

LJ

沒有留言:

張貼留言