2009年2月1日

《囍菜》 陳慧琳 原曲:《紙醉金迷》

原曲:《紙醉金迷》

*JUST OPEN YOUR EYES
JUST OPEN YOUR MIND
TONGIHT WE GONNA LOST IN PARADISE

若你經已很餓 搵到位安樂坐好
宣佈好事 起菜你已等到
就快吃翅你要點o的醋 要咁先似宴會
吃得高興就企起伴舞

飲酒抑或飲可樂 亦全情為你效勞
想傾偈定聽音樂 現場能為你做到
讓最開心氣氛你都感覺到
聯歡最重要實行未怕嘈

願你將這塊鬆脆的乳豬夾俾身邊果位
仲要起勢郁你雙筷子肥少少都不計
這夜枱枱貴客有野睇 名餚靚菜至夠揮
邊位吃得多才是最威

願我親愛尊敬的各位快飲多杯啦喂
仲要跟我爽快的碰杯 豪飲不必收掣
這夜全場個個也最親 全場個個靚爆燈
好到沒法子代替*

Repear *

願你將這塊鬆脆的乳豬夾俾身邊果位
仲要起勢郁你雙筷子肥少少都不計
這夜枱枱貴客有野睇 名餚靚菜至夠揮
邊位吃得多才是最威

願我親愛尊敬的各位快飲多杯啦喂
仲要跟我爽快的碰杯 豪飲不必收掣
這夜全場個個也最親 全場個個靚爆燈
准我大讚 奉承大家
好答謝你的賀禮

LJ

沒有留言:

張貼留言