2009年1月8日

壞心情

我常問, 結婚唔係好開心既咩? 點解我唔覺得既? 我冇感覺到呢份喜悅? 係我有問題嗎? 朋友結婚, 我會好開心, 會覺得朋友好開心.  係我有壓力? 亦或係我太鐘意胡思亂想, 凡事想得太差.
我知道我要克服, 要令自己開心. 重新令自己準備做新娘子既開心同興奮.
朋友同你都話, 未到所以唔覺姐, o個日一定會好開心架! 係既~!
但係依家唔係應該都係好開心好興奮既咩?? 真係奇怪! 有人可以話我知嗎? 或者係因為壓力! 太多錢要駛啦~~
我成日發脾氣, 發悔氣 你都可以忍! 好厲害, 你既EQ 比正常人高出幾千倍. 哎, 但都有一個弱點....... 就係 hohohoho
LJ

沒有留言:

張貼留言