2009年1月8日

又完成一件事了

 今日心情已經好返好多啦..... 原來用咩心情去面對一件事, 對自己既情緒都會有好大影響.  我既心情飄忽不定, 煩死人!
琴日我終於逆左自己意&媽咪心想既菜單改左lu.....唉....好似d friend 話齋, 留返d 錢係身邊好d...... 咁又係....~ 但係一生人一次, 唔係要好d 既咩....真係煩. 各方都話菜單合理, 個個都預左食d 咩.  係真既...?? 其實, 你都想我改架! 我話去改, 你竟然好驚喜!  點解你個樣要咁驚喜姐!!
另一樣係, 我地都book 埋婚禮攝影同錄影.  $3380+$1680, 價錢合理, 而且仲有嘢送, 唔錯. 要多謝Tiffany 既介紹  原來好多人都搵純美新娘呢. hehe~
Burning money, 好多錢要駛啊! 黎緊婚紗攝影, 又唔知要燒幾多錢啦! HELP~~~ @@

LJ

沒有留言:

張貼留言