2009年1月2日

我的姊妹朋友

今日掙扎左半日, 好唔好叫 June 做姊妹呢, 因為一d 事而冇再搵既, 依家搵返人會唔會唔好呢? 其他人都叫我唔好搵, 可能人地唔會登我開心. 但係我真係想搵wor, 我唔想隨便搵一個人做我姊妹ar, 因為姊妹係陪我出嫁既!  
我同佢係由 F.1識既, 大家都會一齊玩, 唔係同一班後, 就少左聯略, 當中雖然唔係經常聯絡, 出黎做嘢後, 可能一年都冇見一次, 但係每一次同bf 分開, 第二段感情既開始, 我都會打電話比佢.
今次我地既誤會, 爭辯, 甚至可以話係反面....依家..我都覺得已經係過去式.  今日我都仍然想搵佢做我既姊妹, 証明....我仍然想同佢做朋友啦!  因為佢係我其中一個姊妹ar ma!!

LJ

沒有留言:

張貼留言