2009年1月4日

我相信!

X'mas 收到好多鑽石啊!

X'mas Gift......          Meaningful ring......
我覺得我由出生到依家都係好好, 好開心, 好多人鍚.  人生漫漫長, 當中一定會有唔開心啊.  好既唔一定係理所當然.  但直到現在, 我生命中所遇既, 都係好事.  每當有問題, 煩惱時, 總會有人出黎幫助我.
由出生, bb, child, 朋友, 返學, 返工, 識男仔... 建立家庭, 回顧返, 我仍然係一位好幸福好開心既人. 畢竟係無悔,而我做事只有黑同白,甚少會有灰色位. 雖然有時我係'文' d.  但都無損我身邊既人對我既好同關心...I Love You All!
總括, 我既生命一路....以後都一定係開心 & 幸福的! 我相信!  你地知道點解嗎? 

LJ

沒有留言:

張貼留言