2009年1月23日

應該要放下一點點

其實我唔係一個好記仇既人.  無論幾嬲, 事情過去一段時間我就會忘記同原諒. 
 
但係有一個人, 咩時候我都唔會想祝福佢, 唔想佢得到幸福快樂. 甚至消失係呢個世界(太便宜啦!)或者永遠痛苦...唔開心.  有一日應該痛改前非, 向我地認錯, 向其他人講清楚, 佢所對我地做既不事!   冇咩深仇大恨, 但真係極之唔鐘意...我唔欣賞呢個人.  對住呢d人, 壞既說話, 可以講之不盡.  我地已經一早放下了.  總然之, 受過一次, 要好好記住歷史ar ma. 唔係咩? 呢種人, 有多重性格, 幾面人, 你話幾可怕呢.....
 
其實, 佢對我地冇咩影響. 只係多口講句姐~ hehe...  
 
 
LJ

沒有留言:

張貼留言