2009年4月1日

Water & Fruit

話說上個月尾開始, 同個同事Join 左一個健康飲品既course..... 飲左兩次後我已經唔想飲啦, 因為唔係幾好飲.  不過就由o個日起, 我開始每日Keep 住飲 Over 1600ml 既水, 未計幾他飲品 ~ 以前, 我好少飲水, 就連去'針' 水都懶 , 水淡戌戌真係唔好飲.  依家好好ar, 已經開始習慣.
前日同Vic Vic Babe 講起食生果, 一向我都唔鐘意食生果, 依家都要日日食啦 ~ 因為, 為左靚, 為左健康, 其實食生果.... 何樂而不為呢.  所以由昨日起, 我開始食生果. 
我要記住! 一定要堅持, 習慣成自然, 年紀開始大, 唔可以唔Keep 架啦!! 
 

飲水...食生果, 除左因為健康, 希望到結婚時有一個最佳狀態.
LJ

沒有留言:

張貼留言