2009年4月21日

期待Honey Moon 之北海道

日本唔係我 favorite想去既地方, 除左 ~ 北海道. Honey moon既話, 北海道係我既首選. 而你想去既地方係 Australia ~ 澳洲!
北海道令我諗起一片紫色既薰衣草 ~ 好香! 仲有薰衣草雪糕! 好田園同浪漫既感覺, 可以係酒店浸溫泉 ~ 風呂! 好好盡情去享受二人世界! 諗起已經好輕鬆, 好舒服! Cool la la~~ 貪心既我, 想去埋東京啊. 到底跟團還是自由行呢? 同事們話可以租車揸, 而且好方便. 嗯都係一個不錯意見.

你話澳洲可以下次旅行先去. 好好啊~ 咁下次就去完上海再去澳洲啦!! 仲有北京!! 之後再去歐洲…. …..正啊!!
依家要開始準備資料.  呢個地方我從來都冇去過亦冇打探過, 真係要花多一d 時間去預備. Honey Moon , 唔知係唔係真係決定去北海道呢
LJ

沒有留言:

張貼留言