2009年4月17日

Girdle Fitting

聽日就要 Fitting 啦, 昨日終於同Miu 一齊買左 Girdle, 以前o個個真係把鬼, 依家已經被遺棄了.
私人胸間既 Girdle 款式, 一般都比其他店舖多. 試左好幾個, 最啱身既都唔係我心目中既款式.  全 Lace 真係好靚, 感覺又唔會好焗,  薄d, 貼身d, 平時都可以著返, 仲好 Sexy  .  依家我買既, 都係普通款, anyway 最緊要啱自己. 而且, 仲要加多一條束褲. 因為Miu 有member card, 我地都有85折啊.  開頭都唔想買到咁貴架, 諗住都係著一次, 最後都係買左, kekeke  
因為腰位仲可以修d,  而且聽日要趕住Fitting 著既原故, 所以Fitting 後, 仲要攞返個 Girdle 返去幫佢加扣.
我諗我會介紹d 朋友去買啊~ 我會再黎!
LJ
 

沒有留言:

張貼留言