2009年4月2日

又1袋2袋 ~ 鞋

琴日放工去攞返對鞋, 原因係上星期既weekend 係Stacxxxx 買左幾對鞋順便Join 埋個member.  返到屋企即刻入房, 以免媽咪又話: "又買鞋!!" 入到房間, 我見到1袋2袋, 到底係咩呢 ~ 有幾對新鞋啦, 餅card 啦, 結婚既資料, 收據啦...... 全部都放晒係地下
kekeke.... acutally I'm lazy  我好耐都冇買鞋啦.....除左波鞋....... 講起鞋, 有對鞋我一次都未著過, 就係比人話幾時著?? 其實我都唔知幾時著好.... 又冇去跑步又冇去行山又冇去打Tennis.... 咁你話我幾時著好啦...... 平日我唔會著架, 唔駛再講! 一係....比左媽咪啦...{still thinking}. 數數下, 個鞋柜到底有幾多對我既鞋呢?? 第時要造一個我既鞋柜先得.
LJ

沒有留言:

張貼留言