2009年4月13日

試褂日

我租左褂啦
今日我地同媽咪陪亞姨去訂牆紙... 睇電視機... 睇抽濕機..., 之後就起程去試褂.
入到榮華, 開始揀褂, 真係花多眼亂, 每個款同顏色都係差不多. 只係識分, 多金線同彩線, 其餘既都無從入手, 好難揀.  好彩有人介紹, 我就隨手攞起一套試左先算. , 一共試左2套, 不到幾分鐘已經揀好.  最後亞姨都幫手揀, 好快手啊 ! 有龍, 有鳳, 有鴛鴦, 都唔錯啊.
我話: 要後生d
唔想著左出黎好老咁呀~
比錢時, Sales 問我姓咩, 亞姨幫我答叫 Luk 太. 笑死人啦!!
我個樣真係好細個咩?? 
LJ
 

沒有留言:

張貼留言