2008年12月2日

囉囉髦

呢2日填左一大堆Form, 每間 Bank 都有幾份, 重覆又重覆! 你簽完, 我又簽; 我簽完, 你又簽, 雖然係一大堆, 但係我都仍然會好細心去完成. 聽日有重要事做, 相信又係大堆嘢.  BOC既Ms. Lam 係Ah 詩介紹比我地, 詩佢地都係搵佢幫手, 佢果然好好傾, 好 nice ar, 係電話度, 佢同我講左好多嘢. 
當有2間話估足! 又行前左一大步! 唔過2分鐘...又係好驚ar  
希望可以啦, 不過o係第二度可唔可以低 D ar @@.  雖然唔止BOC一間, 但係都仲係好驚架 ~~  大BG呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LJ

沒有留言:

張貼留言