2008年12月29日

終於決定啦~~

結婚其實唔係2個人既事, 係2家人既事, 一大堆人既事!
搵地方已經搵左2星期啦. 真係好煩, 頭痛左2 日, 到底想點呢??
我地鐘意既地方, 屋企人唔鐘意. 屋企人鐘意既地方, 我地唔鐘意.  玩咩! 已經夠煩架啦.  到底點先可以大家都滿意.....
琴日發左成日脾氣, 真係'文'到我不得了.  其實自己都唔知'文'黎做咩....唉...
最後, 可能因為我既不滿.  今日大家終於都有共息啦, 雖然唔係大家都係心想既場地, 但起碼大家都可以接受, 不過不失.  所以, 唔想再搵啦, 真係夠啦.  決定呢幾日去落訂!  太好啦.
你地知ma, 我覺得結婚...我都未緊張, 肥肥佢地已經緊張定.
LJ

沒有留言:

張貼留言