2008年12月25日

公仔人物

公仔, 得意既嘢, 對我黎講冇咩意思, 平時經過我都唔會行入去行. 由細到大我都唔會去買. 尤其係日本既公仔人物, 原因~ 冇興趣!
 
好似琴日, 約左Fung Fung 食飯, 佢會鐘意d 得意嘢, 行入去買公仔同精品, 見到一隻杯都話靚.不過我真係唔識欣賞, 我話: 靚?? 其實Fung Fung 都知我對呢d 嘢真係冇興趣.
 
好似見到d 人, 點解咁大個都會迷"Hello Kitty"
....其他等等...... 真係奇怪.  呢d 係童真? Cute? 未大透? 定係其他呢?
 
對我黎講, 完全真係迷唔上!  如果一定要揀....我會鐘意Disney既公仔人物多D.
 
LJ

沒有留言:

張貼留言