2008年12月25日

大家都期待著

今日係平安夜前席, 心情不太好
, 因為琴日又講起收幾多既話題.  係唔係真係十萬...八萬唔少得? 我地已經好努力儲架啦.  2 個人結婚, 一定要其他人比錢? 唔係要靠自己既咩?  點解唔可以體量下, 我地既情況, 我地唔係大"富"人家, 咁可以點做?  又買樓, 又結婚, 又要準備新屋既嘢...等等.  等到出年下半年, 我地就可以收樓.  而唯一我地可以做既, 係慳得就慳, 見駛都唔可以駛.  只要捱呢一年, 我地就可以到達目標. 
 
黎緊呢年09年, 係我地一齊儲錢既第二年, 一年間真係不知不覺好快就過去. 儲錢儲左足足一年啦!  貶下眼, 依家已經係十二月.  上個月買左一層大家都啱feel 既樓, 銀行批好後, 我地都同父母講左, 我地既婚事, 依家等緊媽咪擇日子.  豪問我有冇緊張, 我話冇ar, 仲有一段時間, 而佢原來有少少架, 真係估唔到ar....
 
相信大家屋企人都期待緊,  而且大家既屋企都係第一次攪囍事, 真係開心呀~~
 
LJ

沒有留言:

張貼留言