2008年12月30日

閒話~

我既Blog 收埋, 又放返出黎, 我自己都係度諗為咩咁唔放心? 琴晚整理Blog 時, 見到一個以前有人留下一段說話, 睇返段留言, 覺得好奇怪, 到底那人係唔係自欺欺人呢? 心知那人心裏所想與表面其實不一致, 或者當局者迷唔覺啦.  對我講既說話, 以及以前攻擊我既態度係一樣, 一時好似冇, 一時又發左癲一樣好難控制, 呢d 就係佢講既EQ 低吧!
 
佢說甚麼我都唔會在乎, 因為我係我.
 
豪說, 唔需要理會人講咩, 只要每一日開心就夠. 我係佢身上都學會唔少.  可能係我個性有點執著, 或者係原則.... !
 
我希望唔會再有誤會, 所有事都會變得美好.
 
LJ

沒有留言:

張貼留言