2008年12月25日

第一次開口講 ....

琴晚上左豪屋企食飯, 打算講一d 嘢, 而且屋已經批埋.  Auntie 都話我好耐冇上去食飯, 都係既....我都係諗住等銀行批左先上去食飯既, 起碼真係知道, 最重要o個Part 都攪好啦....真係放下心頭大石, 放鬆返.
開懷大笑
 
食飯時, 只得我地3個人. 諗住佢會食飯時開口講, 又冇講, 食完飯, 又冇講, 到抵幾時講呢? 真係咁冇誠意? 定係咁難開口呀? 真係激氣.  就快睇埋電視都未講.  好啦, 唔講就唔好講, 呢d 就係你同我既誠意? 但係你話你真係有架....
 
我等到睇埋電視都未開口, 算啦, 我都係要返屋企. 唔等.  點知, 你係出門口時就同你媽咪講左.  我都唔知比咩反應好
疑惑
 
LJ

沒有留言:

張貼留言