2009年6月5日

落錯決定

妳地邊度租或者買婚紗晚裝? 依家我唔想係o個間公司book 裙喇.
依家剩下既時間得返5個月多少少, 我仲未開始揀囉.
可能我對呢間公司既感覺麻麻地. 曾經講過, 我唔會o係金都租婚紗晚裝, 但係依家我又 .... 唉, 真係抵死!
我Paid 晒度身訂做既姊妹伴娘裙, 新娘婚紗晚裝, 新朗禮服, 一共12套.
除左我既婚紗晚裝外, 其餘既都會照舊係返金都造同book.
其實係朋友介紹架, 而佢都係租o個間.  開頭我覺得冇所謂, 所以睇都唔睇就比晒錢. 仲要Full Paid. 以後我一定唔會介紹朋友係金都租衫.  我唔鐘意o個度.  我諗左好耐到底好唔好搵過第2間呢. 款唔算多, 我有個friend 話上次佢租條裙爛架, 佢地隨便搵條白線縫左佢就算, 而且感覺又舊又污嘈!!
多人租都要好好保養架..... 上次同Mr. L 一齊睇, 拖尾少左一半, 剩下既污嘈, 又舊, 其餘都比人租晒.  我覺得唔開心
我都有同自己講過, 遲d 可能會返返d 款呢, 一次失望, 一次希望, 又一次失望!! 服務又麻麻地. Fitting Room 仲細到驚人, 企左2個人好難轉身, Fitting 完都冇一個舒服既感覺比人慢慢去睇.
我真係好浪費d 錢呀!!!!
LJ

沒有留言:

張貼留言