2009年6月23日

無聊之我們的對答

自從我地開始要努力儲錢後, 所以將部車賣左比人.
我問: 你會覺得值得嗎?
佢答: 值得.因為...... 而且......(呵呵~ 秘密)
我問: 攞咁多錢去供樓,值得嗎?
佢答: 值得,因為係自己既. 我地可以有自己既屋企,開開心心一齊生活.我只係想 ........ (呵呵~ 又係秘密)
我問: 你覺得間屋點呀? (未收樓)
佢答:好.鐘意住係呢度既環境.(我都係... hehehe
我問: ...... ......
佢答: 咩都比晒妳話事.
佢話: 第時買架電車比妳揸.我唔揸,到我舒舒服服坐車.
我答: 吓! 我怕我一路揸車,一路瞌眼瞓覺.
佢話: 如果買車,買電車,遲d car park 會有得charge 電.
我答:  嘩! 個charge 電同架車差唔多咁大架!
係街度見到某d 車,我會叫 "BB 車~".睇唔上眼 No good, not my style. 唔似揸車,似買餸.
佢話: 你都知我地d 車勁呢~!
我答: 初初見到你地d 車,都唔知咩車,剩係覺得似飛仔車,又殘又舊
佢話: 間屋既 hi-fi 想要咁咁咁~!
我答: 好呀! 你鐘意就買!
......
......
LJ

沒有留言:

張貼留言