2009年6月24日

我倆之相識

由相識->到開始->到計劃結婚, o係短時間, 當中發生左好多大大少少既插曲, 有開心亦都有唔開心既事
我地係由一間公司裏認識, 工作部門亦唔一樣, 起初唔起眼, 冇說話, 好少時候我會叫他幫我忙.  有一次, bebe~ 走了, 好心傷, 被你看見我眼紅紅, 就係第一次主動同我說話 . 但係亦沒有甚麼特別, 因為我地只係同事, 大家都冇意思的! 而我亦有男朋友( 你有冇女朋友就唔知啦).
o係公司有幾個同事我地係特別friend, 整個公司包括大陸 office 都會到一個地方meeing,  我地亦都唔例外.在旅途中, 開始熟悉, 晚飯回程後, 係旅遊巴裏, 大家都見到差點撞車ar , 我同你就話" 嘩!差d 撞車" , 其他既同事, 一點都冇發覺, 因為已經攰到瞓左. 而我對佢既感覺佢係一個幾靜既人
仲記得有一次, 我地到公司同事家食晚飯, 叫你食餸時, 好似好怕醜咁既!  傻瓜~
之後, 有位朋友(當時既bf) 係中環接手了一間 Bar, 我便邀請幾位比較friend 既同事包括你一齊去玩. 當晚大家都玩得好開心呢.  不過佢既朋友已經醉了, 有d 已經瞓了, 感覺他們不好酒, 到最後你既朋友要追住我玩, 2個人不停飲, 飲到佢同埋你都禁住我叫我唔好飲 . 我冇理啦, 飲晒2 Jar 為止, 先走! 臨走時, 你既朋友原來已經醉了, 要拉佢走啊 .
緊係啦, 我都飲得下架! 之後.... 你仲send 左一個SMS 比我: "返到屋企打比我", hehehe~ 我冇理就瞓 lu.
由o個次之後, 我同你.... 同埋你既朋友每星期都出黎玩啦!
LJ

沒有留言:

張貼留言