2009年6月17日

係蘇梅島喇! 哈

左揀, 右揀  民丹島都唔及蘇梅島靚! 應該係蘇梅島啦!!  
adliblues 拍攝的 Beach in Koh Nang Yuan。

整個星期都係度搵酒店既資料, 睇下其他人去蘇梅島既Blog 遊記 去唔去埋泰國好呢?
adliblues 拍攝的 Koh Nang Yuan。

泰國對我黎講, 係一個好陌生既地方. 覺得好污漕....!! 有好多鬼既~~~~ 好亂. 唔搵唔知, 原來泰國既嘢係超級平!! 真係好平!! 抵!!!
泰國都係唔去啦.  因為我地要去一個大家都未曾去過既地方, 度過我地一生人一次亦係一個...同你既 Honey Moon
酒店既選擇實在好多, 而且好靚好靚, 一向我都係麻麻煩煩, 要揀過睇過. 今之真係考起我.  好多都想住呀! 頭痛啦.....
adliblues 拍攝的 Iyara的商店街。
 

我地要環島遊, 租車, 係 Resort Hea, ..... 等等.... 諗下都覺得好靚!

依家決定去之前2個月先再睇! 等我啊!
LJ

沒有留言:

張貼留言