2009年2月4日

崖上的波兒 Ponyo on the cliff by the sea

崖上的波兒  好得意, 星期六我會同媽咪一齊睇, 期待中. 有人話唔好睇, 亦有人話好好睇.  o係禮既電話度睇左一少段, 已經覺得好得意. 波兒食火腿! ho~ho~ho.... 勁攪笑. 聽人話係一套愛情片. 真係好想睇. 呢次我唔會因為你妹妹話唔好睇, 唔好waste money 去戲院睇, 而唔睇架啦! 喂喂, 你等我, 等我睇完話你知好唔好睇啦! Yeah

  
崖上的波兒 Ponyo on the cliff by the sea 
波兒 波兒 波兒 魚兒小寶貝
在深藍大海裡 搖擺著尾巴
波兒 波兒 波兒 肚子脹卜卜
脹卜卜  哈哈笑   整天在笑

跳前跳左 轉個圈
一對奇妙腳仔  開心通處跑
牽著你走  揮一揮手
真有趣這小手  牽手來喲

只想一起傻傻地跳 教我的心舞動如歌
BooLu BooLu 親親
BooLu BooLu 擁抱
是我心裹最愛的你
紅著臉囉

波兒 波兒 波兒 魚兒小寶貝
在這懸崖邊找到向海洋小屋
波兒 波兒 波兒 肚子脹卜卜
脹卜卜  哈哈笑   整天在笑

跳前跳左 轉個圈
一對奇妙腳仔  開心通處跑
牽著你走  揮一揮手
真有趣這小手  牽手來喲

只想一起傻傻地跳 教我的心舞動如歌
BooLu BooLu 親親
BooLu BooLu 擁抱
是我心裹最愛的你
紅著臉囉

波兒 波兒 波兒 魚兒小寶貝
在這懸崖邊找到向海洋小屋
波兒 波兒 波兒 肚子脹卜卜
脹卜卜  哈哈笑   整天在笑
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

講起睇戲, 今年既賀歲片唔多, 我睇左兩套, 一套係" 游龍戲鳳" 我既評價係Good , 有d sweet, 有d 意思, 唔錯!! ;而第二套係"2009家有喜事" - 評價 ma ma tai ~~ , 有d 無聊, 其實呢套戲唔係我想睇既一套, 都係想陪你睇啊 
LJ

沒有留言:

張貼留言