2008年11月24日

心臟檢查

前兩日, 去左仁安醫院做左心臟檢查同驗血.  住左一晚, 真係好悶
係3個星期前, 感覺到心跳有d 唔妥, 圍持左幾星期, 突然有被嚇既感覺.  睇過醫生後,  醫生幫我book 左仁安醫院做運動心電圖+心臟超聲波. 
唔想媽咪周圍搭車同辛苦.  星期六一早, 陸先生過黎同我食過早餐後, 我地出發去仁安.  今次係我第二次去呢間醫院, 第一次去時, 比我既感覺係一間酒店式既醫院, 當時唔需要留院, 就可以走啦.  佢唔同一般既私家醫院, 且而d 人好nice & 設施都唔錯& 服務都OK!!  
原先book 左大房, 因為未能夠可以安排比我, 所以upgrade 左去2人房.  辦好入院手續, 比左按金後, 就上房啦, 先先要做基本檢查, 磅重, 量血壓...等等. 今次都唔例外, 因為今次要留院既原固, 醫院亦準備左一套新既日用品. 果然周到, 有衣櫥, 床頭櫃, 雪櫃, 獨立電視......~~  當然電話同order menu 都唔少得啦.  而且仲有免費既wifi .... 到左11點幾啦.  過左一陣, 我就安排去心臟科, 做檢查啦. {我緊唔緊張? 我一d 都唔緊張呀. }
心臟超聲波做左約20-25分鐘.  運動心電圖會有好多線係身.... 而且分左3個stage 去做. 好攰+ 好熱.....攰到我要叫停, 真係'史...'.  檢查呢段時間, 陸生去左整電話, 都好.....佢唔會on 居居等我ar ma.  返左上房後, 姑娘話要抽血! 吓??? 我問....醫生話聽朝先抽??  唔係要空肚抽咩?? 其實我都仲未有心理準備.  過左一陣, 我就要禁食到, 5點呀, 真係好肚餓, 姑娘問...如果真係好肚餓, 可以聽日先再抽, 唔緊要架.  我諗算啦, 都唔志在, 仲有2個鐘就可以食返嘢. 而且早d 有report 都好!
不知不覺間原來抽左3支血ar!  陸生全程在場, 佢仲話, 我終於知道點解可以一次過抽3支血, 因為佢都抽過3支.  佢解釋完後, 我話, 乜原來抽左3支呀!!  唔怪得比平時耐啦.  之後, 好肚餓既我, order 左2個tea set   到左夜晚再叫多個粥. 超飽啊 ~~ @@!!  睇埋雜誌...打埋NDS...睇埋電視...又可以大聲嘢, 怕嘈住隔離休息, 個女仔好唔舒服....ZZZzzzzZZzz 我差d 悶到瞓著.  終於到左醫生巡房, 大部份報告已經有啦! 運動心電圖&驗血報告冇問題. 心臟超聲波見到心瓣有少少嘢. 係血向下流時, 有時d 血會彈返轉頭, 向上.  其實我都唔知係咩.....不過醫生話又唔係好大問題.  問我要唔要轉介去心臟專科.  我諗唔駛啦.  其實呢幾日心口有拮拮下同'冤冤' 地既感覺, 有種酸軟感.  醫生話係肌肉或者胃酸倒流既原固.  但係...我唔係好同意呢個原因lor. 
我沖涼時, 我聽到個女仔嘔, 不過最慘係, 嘔唔出, 眼都紅晒. 陸生仲問, 不如問佢要唔要d 粥, 但係個女仔, 真係嘔得好辛苦, 食唔到.  夜晚佢仲痛到叫左好多次姑娘, 打左針, 仲要吊返朝早拆返落黎既鹽水.  我聽到, 都覺得好辛苦.
陸先生9點幾, 就走啦, 因為佢仲未食晚飯, 第二朝會黎接我, 所以係時候要返屋企休息, 真係辛苦晒你啦!!   夜晚唔可以長時間熟睡, 姑娘每隔一段時間就會入黎.  到左早上一早又要探熱, 量血壓...d 嬸嬸又黎清潔. 好忙,... 我只好準備出院既look,  食埋早餐, 陸生到! 再等.... 醫生到埋!! 出院啦!!
住左一晚, 但係點解都係咁攰架?? 可能係大家都悶都傻左  今次真係辛苦晒你啦!!  入院時, 我仲話要去睇BB, , 哈....., 最後都冇去lu.
LJ+ HO

沒有留言:

張貼留言