2008年11月15日

爭論一個問題

琴日我地爭論左一個問題.  真係激氣!
平日放工我地好少會一齊出去拍拖. 放工後,個心已經想返屋企, 而且放左工, 出街又冇地方好去, 又唔知食咩, 第2日又要返工, 都唔去得耐啦, 來來去去都係o個幾個地方.  不如安安定定返屋企會舒服好多. 更加唔駛亂駛錢~
琴日我就專登問佢, 你仲咩平日唔約我出去呀? 之前都講過架啦!!
佢就即刻問: 今晚出去睇戲食飯好嗎?{哼! 我心諗緊係唔好啦!!}
我話: 我依家問你, 你先約我! 我唔出!
之後佢就答左我一輪又抵死...又激氣既說話: 我諗住今日下晝約你, 想比驚喜你.  比驚喜你, 唔通要一年前講定咩?
Oh!!!God!!! 救命ar!!! 真係激氣到不得了, 之後佢仲話, 我都係笑住咁講. 仲叫我唔好嬲,嘻皮笑臉, 氹我.  我唔會理佢架, 佢既歪理, 實在真係令我想打爆佢!!
之後我就煩左佢一個下晝  hohoho....問你死未!! 到左放工, 佢打黎, 我唔理佢, 佢好似開鳥籠雀咁, 又再開始嘻皮笑臉. 哎....你係得既!!
其實2個人相處就係咁架啦!
LJ

沒有留言:

張貼留言