2008年11月10日

2個人..2個地方..

最近我地去左兩個地方, o個兩個地方, 我地都要o係東涌再搭車入去架, 就係愉景灣&大澳啦 @@
呢兩個地方都係我最近想去行下同睇下. 2個人一齊幾舒服, 幾開心, 都要睇下隔離係邊個既.  雖然裏面唔係有d 咩嘢既特別, 但係...身邊有個人一齊時, o個種感覺係好難用說話同筆墨形容出黎.  以前我唔會識得呢樣嘢, 相反我只係會享往物質上面既享受, 先可以滿足到我, 令到我開心, 可能被人寵壞左lu......。或者人慢慢長大, 經歷多左, 身邊既人唔同左, 都會令自己既想法有一定既改變.  就好似大家開始時, 依家佢亦有一d 改變, 呢d 就係互相影響.  慢慢調節去適應大家同相處.
我自問脾氣唔好{係女仔既通病嗎?} 前個星期六去愉景灣, 為左一d 好雞毛蒜皮既事而唔開心, 諗返起真係浪費左一日好好既假期, 真係唔好啦 不過, 有時唔發下脾氣, 又點知原來佢係咁緊張姐.... .  愉景灣原來唔係我想像中咁樣, 睇過地圖後, 先發覺仲有幾個地點未去....噢~唔緊要既, 下次可以再去過.  裏面既生活都幾寫意, 有D 屋仔既花園仲係對住個沙灘.  我諗夜晚一定係會好靚......望住個海都感到特別輕鬆.
好開心~ 接住上星期六又再一次踏入東涌, 去一個好耐都冇去過既大澳, 我諗都已經有9年啦.




真係好遠, 我地由東涌轉巴士去到大澳, 時間大約要45分鐘至1個鐘, 沿途風景好靚.  他就由上車, 講嘢講到落車....真係好d 長氣 hahaha!!  上山同落山既路又彎又窄, 仍然同以前一樣, 只係比起當年已經平坦左.  落車後, 嘩~~!! 變左好多, 以前既荒蕪依家都變得有一點唔同. 沿途我地都影左好多相, 行左好多地方, 大澳同馬灣有少少似, 佢地既鐵皮屋....諗諗下....又有d 似長洲 .  正當開始水漲, 陸生見到D 跳跳魚好有興趣, 好開心. 佢仲傻到追住D 魚黎睇, 跳下跳下咁, 連水漲都唔捨得返上黎, 真係比佢激死!

其實香港有好多地方我地可以去, 以前有車反而唔知去邊, 依家搭車我地都覺得好方便, 而且睇多左嘢, 去多左地方, 仲駛少左錢添呀.  有車就係想去邊就去邊{不過唔講你唔知, 有時都會有好多限制}... 有車接送, 買多左嘢都唔怕, 仲可以同埋屋企人一齊出去食飯. 其實有好既, 一定會有唔好,例如 一諗起parking.....塞車.....Police.....等等就煩  !
依家都好好啊~~ @@  因為我地有目標ar ma,  遲d 有機會時會再擁有一架屬於我地既family car  
最後一提既係, 東涌既shopping center 全部都係 Outlet, 得閒既話你地都去行下, 有冇嘢啱買, 見人見志啦..... ..... ....
LJ+HO

沒有留言:

張貼留言