2008年11月11日

買得好開心啊 ^^

呢幾個星期我買左好多嘢啊, 買親都係4位數字, 好彩有個財爺係度, 呵呵~~! 而且簽card 有積分.  都賺左架. 
好耐都冇買嘢, 依家一買就成千咁入貨, 佢話...: 你買嘢都幾狼....我話: 我唔狼架啦依家. 
因為要儲錢既關係, 好多時候都要制止自己駛錢, 要停買....擺買.....  有時都會冇mood 架, 好似好冇樂趣咁呀.  不過, 依家習慣左, 又唔係一回事, 唔算得d 咩, 因為有好多人冇錢, 一樣都可以過得好開心.  佢係一名慳仔, 要儲錢所以唔駛錢, 最近我地都齊齊換左一個新電話, 補返價, 其實唔貴.
人越大越懶, 唔多護膚既我, 發覺皮膚差左, 哎呀~未到30已經老啦....點算好!!  一向對Fancl 呢個牌子我都冇興趣, 而佢既落妝油係好久以前用過幾支, 之後都冇再用. 唔用Fancl 既我, 係上個月頭開始以試下既心態, 就買左啦, 用左2日Fancl 既 mask ....eeee....真係work 架wor, 連佢都話好! 跟住再keep 住test 下skin.  又入貨, Fancl 既product 真係唔平, 細細支, 又唔放得耐, 買親都要幾支咁買....不過我已經好制止架啦, 最後都係4位數字收手, 每一次我個財爺都會等我, 然後比錢, 有時玩耐左, 我都覺得唔好意思啊 .  有時佢仲會問我, 呢個星期要唔要去Fancl 呀? ummm..... 唔駛架啦, 過多一排先啦.  買左2次嘢, 仲送埋藍梅醬, 我屋企人好鐘意食, 太好啦! 肥肥仲話我:點解你用返轉頭架?? 其實我想買SKII 架..... 最後諗諗下都係唔好,  遲d 先啦.
多數我地行街都係Window shopping, 我對買嘢又唔係真係瘋狂到不得了, 只係一買就不可收拾, 不過放心, 我已經改左好多架啦. {一定要忍手!).... 但係....前兩日萬靈75折, 有d 更加折左再8折, 我就係一個師奶咁, 去左萬靈3次入貨. 佢就睇佢鐘意既嘢. 其實我主要都係買Skin Doctor 既Eye Tuck, 買左2支, 又見到佢既24hrs 保濕咁平, 又買埋. 又幫媽咪入貨, 買左幾支lotion, 等等....., 買嘢令人好開心, 買完後好滿足同輕鬆! 最後當然少不了我既財爺陸先生啦.  佢仲話: 用左積分, 呢D 積分都係你既....積分真係有好多wor.  今次又係4位數字. 買買埋埋, 可以唔駛買啦.
黎緊我想轉另一隻牌子lotion比佢用, 不過佢又話唔駛, 依家用緊呢隻 ok. 咁就買支handcream la, 手乾會唔舒服架.  對於一個男仔, 肯搽嘢好好架啦.   講開handcream 用開L 字頭, 感覺好'立', 幾經辛苦終於用晒, 肥肥就送左一set C字頭既比我, 幾好wor, 之前好似冇咁好用架.....?? 真奇怪.   仲有, 佢支磨沙唔錯架.

LJ+HO

沒有留言:

張貼留言