2010年1月18日

老公出 trip 的幾天

老公呢幾日出 trip 了, 今天回來! 有手信!!
過去幾天, 我安排了好多事情做, 忙到不得了~~
睇牙醫, 約朋友, 整蛋糕, 同事邀請下去了教會! 每晚都好夜瞓啊
雖然陸生唔係身邊, 但係我都感覺到有一份既安全感同滿足, 好舒服. 是的! 我已經是別人的太太了~ 呵呵!!
剩下兩隻智慧牙要脫啦, 又要補, 醫生話今次既牙齒健康差了 ....  可能有關我轉用左超軟毛牙刷既關係! too bad.... 醫生話要用牙線, 哎呀! 唔識用呀, 而且好費時, 真係幾麻煩.
兩日整左三個 cake.  係整 cake 既過程中, 掌握左要點! 第一個cake 失敗了, 之後兩個還好! 回 mami 家 dinner, 帶了一個 牛油蛋糕, Dad 話唔錯, 係甜左少少. 但係, 我覺得唔係我心目中既味道! 要努力啦! 仲有一個cake, 係要等陸生今日返黎一齊食  !! 又係 Cheese cake, 用左另一個方法整既 cheese cake, 我要搵到一個合我心水既食譜同味道! 一定可以!!
LJ

沒有留言:

張貼留言