2010年1月30日

紅磡塌樓事件

琴日紅磡發生塌樓 事件. 咁啱我地架 Taxi 經過, 相隔唔夠一分鐘落車, 落車後.... 奇怪點解出面條街會咁朦?? 而且有途人企左係度, 大家都向住同一個方向望過去... 定左格  我心有不秒, 心諗.... 係唔係火警呢? 當我越行越近, 點解火警聞唔到有嗅味呢? 望一望, 消防車到啦~ bibu 聲不斷, 開始封路.
因為仲有要事去做, 所以都唔八掛了. o係 bank 排隊時聽到有人話 '冧樓' 呀! 吓, 唔係ar ma, '冧樓'!! Boss 又打黎問: 一齊走既同事有冇事, 因為出面" 冧樓"呀 ~
Wah~~ 好大件事ar!! Lunch hour 時間, o個條街有好多人行ar! 我都開始緊張啦....
係條街度, bibu 車聲不停, 個心有點那住, 打電話比媽咪, 比 Dad, 比陸生....  而一大段主要既馬路都封左啦. 交電話費時, Casher 都講: 不停聲到  E...  D... 聲, 個心都驚 . 係! 大家都有同感. 突然想起 911.
路封了, 個個都想知發生了咩事.... 好可怕, 現場環境令人緊張 !!
回到公司走個圈, 睇睇同事們有冇事. 我都好想去救人啊!!!  平日放工, 人車一齊行, 但係琴晚, 只見放工既人, 好似漫無目的咁搵車搭, 似一個活死城, 有點寒~ 晚上多了人係現場~
今日起身, 個心有d 驚, 個心那住, 想嘔... 唔開心 ~ 唔知咩原因.... 同事亦有同感, 仲話現場有停屍間
塌樓既前面係我平日放工等巴士既地方. 依家變成咁.... 個心唔安樂...
人命可貴而且脆弱, 話走就走, 真係唔知咩時候. 希望不幸既人安息, 家人既心情可以盡快平伏. God Bless~~
不過我覺得, 救人可能快d  lor!!
LJ

沒有留言:

張貼留言