2010年1月24日

2010.123 生日遊記

一月二十三日係陸生大一歲的日子.  今年係婚後的第一個生日, 於是我地計劃到澳門走一趟
走出發前, 發生了一些小插曲! 好痛呀....  而且更發現我既身份證不見了 my god!! 點解... ... 好唔順利.... 因為咁, 我地搭唔到早船, 要折返搵身份證!
陸生問: 今日係唔係好難忘?
我答: 唔會! 唔開心多d!
陸生話: 我覺得好難忘~

回到家, 搵左常用既幾個袋, 噢~@@ 唔見左 Lu, 要去報失了.... 同時.... 陸生大叫: 搵到啦! 哈哈!! 原來係我另一件褸袋裏面, 仲發現有錢   Thanks God
浪費了兩個半鐘, 終於十一點半可以上船啦.... 在船上大家都睡了
新濠天地Shuttle bus 之 順風車

美人魚 ~ 各人都等美人魚出現, 我亦都唔例外
好吸引啊



短短時間, 澳門變得好快, 夜夜生歌, 好厲害~

之後到官也街誠昌食水蟹粥! Bad, 唔係咁好食, 同一般既蟹粥冇咩分別, 細窩仲要 $96 一d 都唔值.  就當豪比佢, 一次就夠!  下次唔會再去.
去左天娜買榴槤雪糕同木糠布甸! 榴槤雪糕好啖, 唔滑, 唔似介紹所講咁香, 咁滑 ; 木糠布甸同我整緊冇咩分別, 我都做到, 咁又有咩特別呢??
莫義記既大菜糕! 以前都有食呢間, 今次食特別好食, 而且食完想再食!!
晚飯前周圍逛逛~

陶陶居 ~ 沙煲翅! 讚!

好飽!
陸生~ 祝你年年有今日, 歲歲有今朝! 生日快樂
LJ & HO

沒有留言:

張貼留言