2010年1月18日

Hi! My God!


因為朋友幾次既邀請下, 答應到佢既教會走一趟
幼稚園時, 已經要背聖母瑪利亞, ...... (已經忘記了.... )
細個時, 傳福音既人, 向我地傳道, 讀過一本書仔.
自中學時, 同學既邀請下, 間唔中返下團契.
到左長大, 出黎做嘢, 唔知咩嘢既驅使下返左其中一間教會, 一段時間後又再冇返去了.
直到依家 ..... .....
我曾經相信, 曾經被受感動, 曾經決志 .... 世界有太多誘惑 .... 可以去邊呢?
琴日傳道人話, 唔返教會, 唔受洗, 唔代表唔可以得永生, 只要你相信就可以! 返教會係要學習成長, 認識衪更多. 人好得意, 受洗後好自然會銘記自己係一個基督徒, 會知道好不其然尊守衪既說話, 我地可以跟從或唔跟從, 但最後既果我地要自己承受.
傳道人問: 妳相唔相信耶穌?
我答: 我唔知道..... (我唔敢相信....), 不過我相信上天會安排一切!
(我諗我變左啦~)
傳道人話: 當初妳曾被感動而決志
(我已經忘記左啦~ 係! 我係被受過感動!)
今日, 令我想起更多, 我被受感動既時候係咩原因.  我開始, 想起更多, 更多, 我原來遺忘左好多事. (所以平時, 陸生冇記性時, 唔好話佢la.... )
我要再尋找, 是真還是假! 當初我能夠相信是真, 我知道會係真架!
我相信呢個世界真係有天使  
LJ
 

沒有留言:

張貼留言