2010年9月3日

出左 iphone 4 啦!

前日終於都拎左 iphone 4 啦~ 真係好多謝 Connie , 如果唔係比個電話 number 我打, 我都冇咁快可以有ar!!  我 8月22號上 3 網站訂左部 32gb, 第2日就收到 SMS confirm 我啦, 仲要等 3 call 我, 睇下幾時可以拎機~~~~ 等! 其實我係預左一個月架.
依家前後一個星期已經有機用, 仲快過係 Apple shop 訂 正!
一直以黎我都冇用過 Apple 既 product,  期望都冇咩架. 買 iphone 4 既原因係因為有一日去左 Smartone 試玩機, 個畫面真係好靚, 而且我想換電話好耐啦, 但都冇一部自己想要既, 老公之前又叫我出 iphone 3 又話幾好用, 都比我拒絕~ 唔出! 今次 iphone 4 諗左幾日, 就決定出啦.  計過晒佢地既 plan free, credit card promotion 真係好吸引, 頭12個月無限上網, 唔需要一次過比晒錢, 預繳都只係o係 Credit card 度 hold 住舊錢, 到24 個月後如冇任何停台, 就會 release  返, 機價仲係分24 個月扣, 再加 $12  tunnel fee, $28 組合.
強逼人地要加$28 組合, 真係太唔好啦~  Waste money!!
好彩係出機前, 3 shop 佢地話有個客戶優惠, 唔需要比 $28 組合費用, 但係就唔會有 credit card promotion 裏面既優惠.  都好啦~ 唔駛比 $28 可以平d wor, 我當然 join 客戶優惠 plan la~ 一次過比錢都冇咩所謂,   反正都係要比架啦. 預繳左既錢, 會分24個月比返我, 睇落去, 每個月既電話費都冇咁甘 tim
其實老公話送比我架, 不過, 我唔想佢用太多錢啦.  每個月都比晒d 錢我, 佢話冇咩所謂啦, 平時只係返工, 食飯, 唔駛用太多錢. 而且佢仲係一個好慳既人, 唔會亂駛錢, 咩都買. 當然啦, 我都要做好我既本份, 管理財政, 好好計劃我地既未來~
LJ
 

沒有留言:

張貼留言