2010年9月21日

衰了

昨日係我考車既大日子, 點知大大雨, 多人多車!! 點解咁玩我.....
平日最怕就係落雨揸車, 點解到我考車既日子, 都唔可以比條路我行下  由抽到培正道 仲要係下午四點, 已經覺得好大機會會衰, 因為聽人講, 培正道唔易考, 四點鐘更加係學生既放學時間.... 唉... 真係咩信心都冇晒.
點知世事既嘢真係預料唔到, 呢次考試我都有信心可以 Pass , 但係上天都唔幫我, 因為落雨d 車逼埋一堆, 因為落雨d 學生遲遲都未肯走. 到我開始考時, 雨勢已經細返好多, 但車仍然好多, 學生家長都希望細雨d 時快d 可以走. 都唔緊要, 所以既問題都難唔到我, 而且好順利, 就係呢一刻, 當仲有少少既路程就考完, 點知有個 PK 的士佬痴埋黎, 考試官踩 break! 死!!! 唉.... 心知衰了..... 明明架的士係我車身隔離, 我架車仲係行先, 點解要咁玩我呀 !! 遲一秒半秒駛死咩!!
真係好唔抵.... 而且仲好黑仔! Totally no mood.....
阿的士佬, 你都考過牌架, 你唔係咁賤 ar ma! 下次小心揸車呀! 害死人啦!
LJ

沒有留言:

張貼留言