2010年6月4日

果皇果后

前日~ 陸生話去百佳買榴槤比我食.  其實我都唔係好想食姐.... 於是都係冇去買.  琴日陸生又話去買榴槤比我食. 哦哦 ..... ~~ 其實係陸生想食囉  食榴槤, 就緊係要食埋山竹架啦. 有果皇又點可以冇果皇后呢
記得上一次係百佳買既山竹, 個個都好靚, 今次都係百佳買, 不過d 肉冇上一次咁白.
估下 ??

個亞姐係咁話, 呢個榴槤好靚, 我理都冇理, 就由陸生去處理, 我負責揀山竹
真係好好味, 果然係唔錯, 係好靚! 正!!

我食左幾件已經好夠啦! 睇黎陸生好愛榴槤, 食極唔停. 叫佢唔好食咁多 '好燥' 架, 而且好肥, 所以我一早停手 lu~  都好, 食剩兩件, 佢今晚都可以食.
LJ

沒有留言:

張貼留言