2010年5月30日

是時候減肥啦!

因為我保險轉另一個新 Plan, 昨日又要去做心電圖.  攪黎攪去, 攪左3次!! 真係麻煩!!!
未到時, 自己磅重, 睇下重左幾多啦 ~ 點知 哈哈!!! 又重左. 最近既褲著左上去, 真係好緊. 窄左好多, 有時仲會驚佢會唔會爆@@ 依家都唔敢著返上年 d 衫啦.... 好彩今年都仲係鬆身衫為主... 如果唔係.... 真係會嚇親自己, 唔敢出門口
回想起讀書時, 有一年突然肥左好多, 決心減肥, 可以由一百一十幾磅, 折食, 游水... 減到一百零二磅.  我都覺得太瘦啦, 好骨感, 肥肥同媽咪都話我個鎖骨好深, 肥肥仲話可以裝皂....  所以未到我一百磅既目標, 已經好夠啦. 仲想肥返少少.
之後, 一直都係keep 住一百零五磅至一百零八磅. 冇咩上落.
到上年未計劃結婚前又長返少少肉由 一百零八磅至一百一十磅.... 一百一十三磅.
原來結婚既辛苦真係會令人瘦,  係結婚前幾個月更加冇咩胃口... 不知不覺間瘦返好多. 太好啦
好多人都話, 結婚後一定會肥, 不過點解陸生唔係既呢??   我真係肥左好多呀!! 好似我話就快 d 褲都唔啱著啦....  真係不得了,  依家已經係一百一十五磅 但係點解 d 人都係話我瘦既呢~~ 其實唔係架.... 由上個月開始, 我唔再轉巴士返公司, 放工唔再轉巴士撘西鐵, 開始 "行"! 而且仲可以慳返  d 搭車錢.
所以, 下個月開始會做返運動.  似終人會老紀大, 運動真係少不了.
希望可以O係去 Singapore 前減到5 磅或更多啦!  
LJ

沒有留言:

張貼留言