2010年6月23日

Singapore之旅 Day 1 Night 16-Jun 2010

早上放低 Creamy 係Fung Fung 屋企後, 然後大家一齊食過 Blunch, 我地就返屋企清潔下間屋, 執埋行李就出發去機場

飛機上既 Dinner

3 小時後, 我地到達 Singapore 機場

一到步我地搭 Taxi 去 Santa Grand Hotel Bugis.  原來個司機唔識去lor, 仲話冇呢間酒店, 又不停打電話問人, 而個 Meter 又跳緊wor, 到底想點呢! 到左酒店後, 點知佢地話我冇 Book 到, 我經 Agoda book 架! 連錢都比埋, 點會冇ar!! 佢地係都話冇, 仲打發我地去佢地既另一間 "雞" 酒店 ~ 死未!! Taxi 錢佢地比 wor....
去到酒店我地又再理論一番, 不過.... 我地都要瞓一晚先架la... 咁夜仲點搵酒店. 於是我叫佢地幫我check 另一間酒店既電話. 上到房, wah!! 係唔係人住架, 真係污漕到... 不得了... 好慘呀... 我從未住過d 咁既酒店, 車我地去呢間酒店既的士司機同我地傾左幾句, 大家都知咩情況, 仲話o個間酒店好似係旺角x 蘭街開房o個d lor. 佢既門面真係唔似, 但裏面就... 又簡單, 而且勁 Dirty!!
過左一陣, 電話響, 原來我地 Book o個間酒店 reserve 錯左日子, 所以第二朝我地可以搬返去o個間酒店啦, 佢地仲有車車返我地走... 太好啦!! Thanks God!!
16 - 19 Jun 攪錯左 17 - 19 Jun ... 真係好黑仔呀! 仲比左個唔好印象陸生.
to be continued ...

沒有留言:

張貼留言