2010年6月15日

千一返左香港啦! 去探小千一!

一知道千一返左香港, 真係好想即刻去睇佢.  不過, 媽咪話夜晚唔好去探人, 所以我就打電話比 Karen 嫂話佢知, 第二日早上去探佢地.  順道我都要買d 嘢比 BB 既.
BB 衫都幾貴下, 第一次送嘢比千一, 要好好睇睇既  

睇見d BB 衫, 真係好得意  因為千一只有3個幾月大係比其他既 BB 大隻同高大, 有爸爸媽媽既遺傳, 所以 BB 衫, 我都買到 1 歲都可以著.

呵呵~~ 超可愛啊                                         比我地嘈醒左

嘩~ 唔知點解笑到咁既

 之後 BB 比我一直抱住瞓覺, 瞓得好舒服. 佢仲發夢想喊呀~  3個月大,都真係幾大隻, 又肥又白, 而且好好揍~
千一要乖呀, 第時要孝順 Dad, Mami.  好好讀書, 開開心心!
LJ

沒有留言:

張貼留言