2010年5月26日

我要考車啦!!

昨日幫Ar Kor 續牌時, 自己亦報考 ~ 車
呢件事, 我已經o係好幾年前開始講, 我要學車!! 我要學棍波車!! 不過唔係 van 仔, 而係私家車. 直到幾年後既琴日, 我先開始行動~
雖然當時係咁諗, 不過我亦掙持左好耐, 到底學自動波定係棍波呢, 諗黎諗去都未諗清.
有朋友話: 學自動波啦! 女仔學自動波夠架啦. 又唔係搵食.
Ar Kor 話: 有大志 d, 第時請司機.
大部份人都話: 學自動波啦.
就連陸生之前叫我學 Van 仔棍波, 依家都轉軚叫我學私家車自動波... 哈哈
其實我一心係想搵出面既師傅學車, 因為"品質"比駕駛學校好! 陸生話去問下HK 駕駛學院. Oh~ No!! 太貴啦, 完全唔係我想既.  好在有幾位同事介紹佢地既師傅比我, 而且收費仲平左 tim!
睇見我張學神証嗎? 左上邊綠色.

要開始讀書 lu "道路使用者守則" 筆試日期係7月7號. 好驚唔 Pass 囉!奸 ba dad.
LJ

沒有留言:

張貼留言