2010年5月17日

冇腳既雀仔~

結婚後既生活, 時間總係覺得唔夠用~ 忙黎忙去都唔知忙咩~ 煮飯... 洗碗... 洗衫.... 吸塵.... 拖地... 等等....@@ 未結婚前, 屋企既家務都係由mami 同 dad 一手包辦. 更何況陸生更加唔駛講啦.
兩個人既相處, 或多或少都有好多唔同既地方, 總算係出自唔同既家庭, 唔同既生活環境同方式, 難免有好多唔同既地方.  而好慶幸佢係我一生中第一個而又係最後一個同住既男人  結左婚都有6個月了, 真係過得好快, 由開始唔習慣, 到依家. 大家都有了生活上既共息. 一齊建立家庭, 分擔屋企既大小事務. 最抵錫既係, Creamy 既大小二便, 陸生都唔駛我粗心
下個月中, 我地又去旅行啦 ~ 今次既地點係Singapore!! 好期待呢~~
我同陸生講, 去埋今次旅行要儲下錢啦.  陸生話: 隻雀仔都終於有腳啦!
雀仔有腳??  我明啦!!! 笑死我啦!!!!
結婚-> Honey Moon -> 杭州 --> Singapore --> 上海世博, 我諗世博應該唔去啦~  半年時間去左幾個地方, 又買左 Creamy .... 真係要駛好多錢呀~ 可能陸生收埋係個心度諗, 隻雀仔幾時先肯停落黎呢?
計計下, 都要為將來打算下啦~
不過, 開心埋今次 Singapore 之旅, 再決定啦! 因為我要報名學車啦!!
加油!!
LJ

沒有留言:

張貼留言