2010年3月21日

Bunny Chocolate~ Very nice!!!

太開心啦~~ 昨日早上, 見到 Blog 友介紹左呢隻 Bunny Chocolate

我急不及待, 就去買, 行左兩間, 我都要晒, 不過一共都只係買得十七包... 唔夠囉以我所知, 琴日公司附近既三間 OK 都賣晒呢隻麥提沙既Bunny Chocolate, 其中兩間係比我買晒  . Bunny 好Q 呀 ~ 送左比同事一齊分享, 我都忍唔住食左一包, 真係好好味 !!
於是叫陸生幫手買, 買唔到!! 最後, 陸生返到屋企既7-11,  佢話有好多... 不過已經由$7.9 加到 $8.5 lu....
今年既 Easter 我有二十三包 Bunny Chocolate! 同其他人分享!
現在只剩返十包! 我唔係好捨得食啊

LJ

沒有留言:

張貼留言