2010年3月6日

BB 萬歲!

二表哥同Karen 嫂既BB 係2010 年2月22日出世啦!! 期代左好耐好耐既 BB ~~ 係男仔黎架
真係好開心好開心  好感動~

大家都好開心, BB 既來臨. 由有左, BB 出世, 大家都好緊張. 要好好地休養! 不容有失. 事關, 係專登離開香港到北京小心靜養.
我係香港都感覺到你地既開心同興奮, 我亦不例外~  緊係啦, 我地friend 黎架麻, 由我地細細個出世開始我地已經相識, 而且仲好friend tim~~ 時時都抱我地, 同我地玩
諗起你地兩個一齊既情景, 依家有左個小寶貝, 感覺好得意! 感覺到兩個人一齊, 除二人世界外, 組織一個"家庭"係需要有大家既小朋友架.
我都一定會好錫 '千一' 架!!
" 欲窮千里目更上一層樓 / 萬千寵愛在一身 " Good!!
祝你地幸福快樂, BB 健康成長, 聽教聽話
LJ 

沒有留言:

張貼留言