2009年3月14日

飲湯記

{琴晚超級大風, 人都郁, 企唔穩, 仲以為咁既月份打風 tim ar}
每次到你家食飯, 同你媽媽都會有好多說話, 你總會笑住話: 好熟咁喎
 

hohohoho.... 係你唔講嘢姐
 好似啞既一樣

 

好在, 我地都有嘢講. 平日都會同你妹妹傾下計, 都唔錯呀~
我依家鐘意飲湯! 我好鐘意. 好似琴晚咁, 你話Auntie 要趕住返屋企, 今晚冇湯飲, 我即時話, 吓!  唔係ma, 我都係諗住飲湯先去食飯, 如果唔係出去食啦! 又唔駛你媽媽專登煮飯.
因為uncle 有人請食飯既關係, 你妹妹冇返, 哥哥要去飲, 最後只有我地3個食飯.  最估唔到既係, 原來有湯飲啊, 太好啦
 . 花旗參紅棗煲雞+豬展, 雖然有一陣陣花旗參味, 但係飲落都幾好飲, 有益, 所以次次有湯飲, 我都會飲幾碗架~

LJ

沒有留言:

張貼留言