2009年3月10日

不再朋友

咩叫做朋友? 朋友分好多種.  我自以為妳係我朋友, 今日我知道唔係啦.  因為真正既朋友, 就算有argue, 反面, 只要有一方, 行前一步, 問題就可以解決, 難道要永遠記住, 妳要懷恨在心, 才會覺得開心同舒服?? 真係莫名奇妙
既然我已做左我要做既, 妳要扮冇事, 但事實冇回覆, 知道我打電話比妳, 妳回避, 唔接, 難道我真係唔知咩? 我有感覺架, 唔係白痴. 亦或係我行前一步, 先係我白痴ar! 夠啦! 當初妳話唔做朋友咪唔好做lor ~  Juan 你仲係一個細路嗎?  你話我講既說話hurt 到你, 唔通, 妳所謂不要做朋友就不要做, 可以隨便講嗎? 唔通妳呢句說話, 未夠嗎?  這亦都係妳所謂話我講說話 hurt 妳之前, 妳所對我講.  所以請妳唔好將事情倒轉黎講.
算吧, 我唔會再著緊係定唔係.  我唔會再認識妳, 就當我地冇識過, 冇做過朋友.  不過妳依家既男友, 都係我地介紹比妳. 當初妳已經唔多當我地係朋友咁lu ~ 開始來往時,我地完全唔知情.  其實佢又話妳好主動, 但妳又話佢主動..... 唉.... 我會信佢講多D
好吧, 既然係咁, 我地既友情到此為止. 亦無謂勉強.....
LJ

沒有留言:

張貼留言