2009年3月15日

人一生有起有落, 才是精彩

何謂滿足何謂要更好的生活? 既然滿足, 點解又想要更好呢? 咁豈不是未滿足?  追求係一種享受.  讀書時, Econ有一句話 “Wants is unlimited”.  我相信呢句說話係正確, 而且要取捨, 不能得一想二, 世界是沒有完美, 有缺憾才是美   我們懂得欣賞, 生活自然會感到富足, 只要滿足現狀, 一切都會變得很美.  何必要不停想, 不停說: 要更好, 要更多呢??  不累嗎? 壓力比平常人會更多啊.  {唔好成日S 兩橦啦!!}
物質上, 思想上, 對比起自己幾年前, 轉變了.  是什麼原因呢?  或者是經歷令我改變, 身邊既人令我改變.  洗腳唔抹腳” “選擇性地識朋友” “物質上既追求” “要求生活上既質素不停提高” ~ 我試過了.  咁又如何呢? 通通都過眼雲煙.  現在, 我有穩定健康既生活,  自己既朋友,  過另一個階段既新生活.  不想再夜夜簫歌., 好攰…...
錢係重要, 健康比錢更重要! 當追求目標時, 除了要懂得滿足, 亦要懂得感謝和分享, 不要盲目追求啊 ~ 心中富有, 滿足才是永恆.
好老土
LJ

沒有留言:

張貼留言