2009年3月14日

衣著品味

話說唔知幾耐前既某日, 肥肥話: 你地著衫越黎越似. 於是我照鏡.... 諗諗下好似係喎~ 同以往比較, 越黎越隨便, 冇咩所謂. T-shirt, 牛仔褲, 波鞋. 
一向我都少牛仔褲, 唔著波鞋, 更加唔會買, 唔會睇, T-shirt 又更加唔會著.  點解? 咩原因? 我依家會變晒架   咁樣會冇左自我嗎?  發覺 T-shirt, 牛仔褲同波鞋, 原來係好方便, 好簡單, 好輕鬆, 好舒服.  今日, 我已經接受到呢個衣著打扮 lu  應該係一件好事黎既.  可能同一個人一起, 各方面都會隨住大家而改變.
儲緊錢既我, 又點可以亂駛錢買嘢呢, 一分一毫都係錢.  我諗呢個moment, 簡單為上, 完成個大project後, 又會係另一番新境象.  依家, 我可以話, 已經改左我過往大花銅, 唔見駛既性格! 都係一件好事啊~
LJ

沒有留言:

張貼留言