2008年5月8日

He Said: "你冇咩, 就唔好打黎啦"

聽講上兩星期前, 有人打電話比 Ho, 講左一 D 好無謂既說話, 唔知係咩事呢?  hahahahhahaa.......  唉....講出黎都比人笑, 好無聊ar, 所以都係唔講咩事 lu.  不過, 有時候唔知係同情佢好, 定係話佢蠢?? 
喂喂喂...你呀...Nan..., 有d 說話唔可以亂講, 而且要搵既, 都唔應該係我地 lor.  如果係冇居心, 又或者係有心 Say Sorry 既, 我地亦都好樂意接受, 但係唔明...點解對我地仲係咁上心??? 總係不擺休.  放過我地啦, 好嗎?   大家各自有大家既生活, 都好開心呀, 可能你都係吧 .
一段長時間既故事由開始, 直到完結, 我都未曾出現過呀. 每個人都有自己既角色, 要自重!!  請唔好將事情本未倒置.  令我地對你有任何不必要既誤會, 勉強....別人.....

幸福

沒有留言:

張貼留言