2008年5月7日

病到了

沒有頭緒要在Blog 上寫d 咩???
上個月與同事Farewell Dinner 後的第二日開始病喇.  記得係早上六點幾胃開始痛, 一陣陣既痛, 一向胃唔好既我, 都不意為意啦, 但都係返唔到工.  個兩星期屋企人唔係香港, 好彩 Cherry 回家陪我.  當天早上, Cherry 好奇怪地開我房門, 只見我還在床上典黎典去, 成條蟲咁wor.  我就叫佢搵胃藥, 食左後, 好左一d, 但仍然係痛, 唔想郁......好辛苦地先起到身ar  全身冇力, 就去睇醫生, 都係腸胃炎啦. 
放工後阿豪黎食晚飯, 我仍然堅持買菜煮飯.  好唔容易先可以煮好大半餐, 好辛苦ar, 因為發緊燒.  佢就陪我去睇醫生, 回家後煮左瘦肉粥比我.  估唔到原來佢都會識煮嘢啊.  食左退燒藥, 瞓醒後, 食左一大碗好美味既瘦肉粥!! Yummy...真係唔好意思, 放左工咁攰都要陪我睇醫生, 又要煮粥比我, 仲要佢自己一個人食飯. 因為第二日要返工既原故, 所以晚上沒有留低照顧我 lu.   原先Cherry 那晚不回家既, 但係擔心我半夜有事, 所以都係回家陪我 Standby.  哈!!!
一星期後.....又病啦, 今次係突發性喉嚨痛, 晚上仲發燒, 食左Panado 都冇用, 不過都唔理啦, 第二朝仍然好辛苦ar......help....發燒 38.6度. Oh God...發生咩事, 又病架. 但呢次病, 我一共睇左 4 次醫生先好返, 不過依家仍然有好多痰呢. 黎緊呢個星期又要驗血啦!  我知你都好擔心我ar, 成日問我點, 每朝都問我今日好d 未, 提我唔好食熱氣嘢, 唔好飲凍嘢....etc. 仲叫我食仙丹, 好返後先飲紅蔘粉.....我好返好多架啦.  要好好調理身體先得啦.  所以決定呢個星期到郊外行下.
Six Six 做左公公手術, 拆左線, 依家仲重左 tim ar. 你真係可愛ar, 人人都話你靚仔, 好似個公仔咁. 等阿媽, 買嘢比你食啦, 唔好成日吠啦, ok!

沒有留言:

張貼留言