2008年5月19日

100 分

之前我問....點解要結婚?  今日我感覺到~~ "原來想有自己生活既時候就會想結婚.  想同一個人一齊生活落去, 互相照顧"  是嗎? {100分}. 

有時候感覺生活有d  悶, 有d dry 同乏味.  倒返轉頭諗, 只係自己身在福中不知福姐.  幸福唔係必然, 就視乎自己個心點諗.  心裏感覺滿足, 就係一種幸福.  我說....有 d dry....即係白色, 冇其他colour.  你話...你會送我 7 彩顏色!!   .....係唔係架?? 顏色有過百萬種wor, 轉頭又可能會忘記lu. 竟想唔到, 我已收到第一隻顏色,"係粉紅色" 呵呵...so great.
 

沒有留言:

張貼留言