2012年5月10日

懶惰!

好懶呀! 生左bb 到依家返工, 都冇咩 update 過個blog, 又冇記低阿B 既事. 有d 唔好意思!

上星期五開始返工啦, 有d 唔慣.  返工之後好多人都話我精神左, 瘦返晒. 其實我冇呀, 我冇瘦返晒, 仲係積左好多脂肪.  自己都冇眼睇.

我都想揍返阿b, 自己搵d 嘢做下. 好多事都係事與願遺. 我都係等運到啦.... 我仲要搵錢養仔, 幫佢舖條順d 既路, 等佢將來好行d. 世界既事, 真係話唔埋, 做人都係有2手準備好, 雖然我唔係含住d 咩鎖匙出世, 讀書唔多.  買樓... 結婚... 買車... 生仔, 都係靠自己, 我地2個一齊建立返黎.  唔係話自己好嘢, 有父母既幫忙一定好啦, 耐何我地就"百冇". 呢d 事我會覺得當然係男家既事啦.  唉, 都係靠自己算... 所有既嘢, 一d 表示都冇, 到底點解呢?

就連粒孫都係, 一封利事仔都冇, 麻麻都好, 有買衫仔, 滿月比利事.

最錫既, 都係婆婆啦, 而且好有心, 仲有金, 其實少少意思就夠啦, 我覺得婆婆唔駛送金, 留返d 錢比自己用下. 爺爺..  no way, 麻麻都好d.  滿月o個日阿b 直頭冇眼睇, 全程瞓覺  我亦都冇打算抱阿仔去爺爺屋企, 遲下大把孫, 都唔輪到我地啦.

LJ


沒有留言:

張貼留言