2009年12月7日

另一人生階段的開始

原來已經好耐冇 update 自己個 Blog 啦...
最後既衝刺, 真係忙到不得了  就連結婚前一日都係要周圍走, 周圍買嘢. 真係好攰!
大日子終於都過左啦, 突然所有無形既壓力, 都不翼而飛

昨晚出席由 BB 玩到大既朋友Fung Fung 既婚禮.  其實係Fung Fung 話結婚先架, 我仲答應做佢伴娘, 點知, 因為好年既關係, 原本打算出年年頭結, 點知mami 話 09年係好年, 於是就決定擇日子係 09年年尾拉埋天窗, 估唔到既係我竟然爬左 Fung Fung 頭 ...  伴娘既位置就由我既 Cherry 代替  都係一樣姐~



好開心, 好登佢高興... 緊張!! 十年既長跑, 終於有情人, 終成眷熟 ~ 太好啦  十年真係唔容易, 比著我真係唔得 ~!!

拋花球啦~ 我亦走去助慶一番

琴晚既婚禮好成功, 而且感覺到妳既幸福, 祝福妳 Fung Fung!

未來既日子, 我地大家仲有好長既路要走. 依家, 大家都要好好過下 2 人世界

加油啊!!
LJ

沒有留言:

張貼留言